Veelgestelde vragen

Uw erkende Daikin Professional (installateur) zal uw installatie opladen en de pre-registratie voor u verzorgen. Nadien kunt u zelf een account aanmaken om de registratie van uw systeem te voltooien. Hiervoor ontvangt u per e-mail een inbedrijfstellingscode van uw installateur. In uw account kunt u dan alle gegevens terugvinden van de geregistreerde installatie.

Na de inbedrijfstelling van uw systeem zal de erkende Daikin Professional (installateur) uw systeem opladen in Stand by Me. Na de pre-registratie door uw installateur kunt u met de inbedrijfstellingscode de registratie van uw systeem voltooien. Dit kan tot 1 jaar na de inbedrijfstelling.

Daikin adviseert jaarlijks onderhoud te laten uitvoeren aan uw warmtepomp. Indien u in aanmerking wilt komen voor aanvullende garantie, dan is tijdige uitvoering van het onderhoud een vereiste.

De garantie op installatie start bij de levering van het systeem aan uw installateur en bedraagt standaard 1 jaar. Als uw systeem geregistreerd is in Stand By Me, dan ontvangt u aanvullende garantie en zal de garantie pas ingaan vanaf de inbedrijfstellingsdatum, op voorwaarde dat de installatie niet later dan 18 maanden na de levering plaatsvindt. Deze garantie geldt voor onderdelen en arbeidsloon en uitsluitend voor garantiegevallen met betrekking tot uw Daikin installatie.