Veelgestelde vragen

Uw Daikin-ID is uw gebruikersaccount om in te loggen op Daikin applicaties zoals Stand By Me in in de ONECTA app. Uw Daikin-ID bestaat uit de combinatie van het door u opgegeven e-mailadres en wachtwoord.

Dit is een installateur die voldoende opleidingen bij Daikin heeft gevolgd en heeft aangetoond dat hij in staat is om correcte inbedrijfstellingen, reparaties en onderhoud uit te voeren.

U kunt in Stand By Me enkel officiƫle Daikin combinaties registreren voor residentiele producten. Mocht het niet lukken om de Daikin boiler te registreren bij de warmtepomp, dan laat u de registratie van de boiler voorlopig achterwege en registreert u enkel de warmtepomp. Mocht er in de toekomst een garantiegeval aan de boiler ontstaan, dan is bij de melding van het garantiegeval een foto van het artikelnummer en serienummer benodigd om de afhandeling van de garantie te kunnen regelen.

Om uw creditcardnummer te wijzigen tijdens het afrekenproces, gaat u naar de afrekenpagina en navigeert u naar het gedeelte met de betaalmethode door het pakket te selecteren dat u wilt toepassen. Bevestig alle gegevens en ga naar de details. Als alles correct is, gaat u naar het orderoverzicht en selecteert u de betaalmethode. Nadat u uw selectie hebt gemaakt, klikt u op "Bestel nu" en geeft u alle benodigde informatie op voor de creditcard die u wilt laten belasten. Houd er rekening mee dat het wijzigen van de kaart mogelijk is wanneer er een nieuwe bestelling wordt geplaatst.